Wednesday, January 27, 2010

Tips bahagia - daripada sahabat

بسم الله الرحمن الرحيم
Kebahagiaan adalah satu anugerah yang sangat berharga, yang jelas kebahagiaan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit, kebahagiaan memberikan seseorang hidup dengan penuh rasa ketenangan dan kesyukuran.

Persoalannya, susah ke kalau nak dapatkan kebahagiaan tu?
cakap pasal bahagia ni, mengigatkan aku mengenai tip macam mana nak bahagia. Tip ini dikongsi oleh sahabat baiku. Daripada aku simpan dalam hardisk aku, ade gunanya klu aku publish kan dalam blog aku nih..ape tipnye?

ainee nee: ikhlas dr hati kecil ku
ainee nee: hehehe
ainee nee: kat era ada tip untuk bahagia ni
ainee nee: dngr
wan: huhuhu
wan: ape??
wan: ape tipnye?
ainee nee: hehe
ainee nee: 1. bgn pagi sll doa spy bahagia
ainee nee: 2. bgn pagi senyum sll
ainee nee: lg cr cinta sejati satu saja jgn lebih
ainee nee: sll bahagiakan orng lain baru kt bahagia
ainee nee: memaafkan orng lain
wan: cewah...
wan: save2...
wan: nti lupe..hehe

tips yang bgus, selamat beramal......

semoga hari ini lebih baik daripada semalam

No comments:

بسم الله الرحمن الرحيم

Powered By Blogger